Ole hyvä ja odota...
Tuote on lisätty ostoskoriin. Näytä ostoskorin sisältö
Oppimisen teknologian verkkokauppa www.ilonait.fi kauppa@ilonait.fi
Ostoskorisi on tyhjä

Hewlett Packard Enterprise HPE 3Y PCA NBD wDMR DL385 Gen10 SVC

Etusivu Tietokoneet Komponentit Palvelut Hewlett Packard Enterprise HPE 3Y PCA NBD wDMR DL385 Gen10 SVC
Tuotetta ei enää löydy tietokannastamme. Jos tarvitset apua korvaavan tuotteen löytämiseen, ota meihin yhteyttä.
Hewlett Packard Enterprise HPE 3Y PCA NBD wDMR DL385 Gen10 SVC (HC2L7E)

Hewlett Packard Enterprise HPE 3Y PCA NBD wDMR DL385 Gen10 SVC

Tuotekoodi:
HC2L7E

HPE Proactive Care Advanced Next Business Day Service with Defective Media Retention - Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 3 vuotta - on-site - 9x5 - vasteaika STP malleihin ProLiant DL385 Gen10
Kuvaus

HPE Proactive Care Advanced Service expands on HPE Proactive Care Service and is designed to help you maximize the benefits of IT
investments, maintain IT infrastructure stability, achieve business and IT project objectives, reduce operational costs, and free your IT
staff for other priority tasks. Your assigned HPE Account Support Manager (ASM) provides personalized technical and operational advice, including HPE best practices gleaned from HPE’s broad support experience. HPE Proactive Care Advanced can help to save you time with real-time monitoring and analysis of your devices that are connected to HPE, creating personalized proactive reports with recommendations to help prevent problems in your IT infrastructure. Your ASM can also arrange specialist technical advice and assistance to complement your IT skills to assist with specific projects, performance improvements, or other technical needs.
Should an incident occur, reducing business impact requires a swift and comprehensive response. A Hewlett Packard Enterprise Technical
Solution Specialist (TSS) delivers an enhanced call experience intended to provide fast incident resolution. For severity 1 incidents, a Critical Event Manager (CEM) is assigned to drive the case and provide you with regular status and progress updates.
HPE Proactive Care Advanced uses Remote Support Technology to monitor devices and collect data, enabling faster delivery of support and services. Running the current version of Remote Support Technology is required to receive full delivery and benefits from
this support service.

Teemme kaiken varmistaaksemme, että tämä sivusto sisältää vain virheetöntä ja oikeaa tietoa. Tuotevalikoiman muuttuessa ja kasvaessa jatkuvasti, emme kuitenkaan voi taata tietojen oikeellisuutta ja täydellisyyttä. Tuotekuvat ovat suuntaa-antavia eivätkä välttämättä sisällä tuotteiden ominaisuuksien täydellistä kuvausta. Epäselvissä tilanteissa lähetä sähköpostia myyntiin ( kauppa@ilonait.fi ) tai etusivun viesti-työkalulla ennen tuotteen tilaamista.